Saga wow guild - Outland PVP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Saga wow guild - Outland PVP

Saga wow guild - Outland PVP
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Kritos 70 NightElf Warrior.

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Kritos




Posts : 3
Join date : 2007-10-25

Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 8:31 am

IRL Namn: Joey Björkström
Charakternanm: Kritos
Ålder: 19
Kön: Man
Var bor du: Linköping
Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Kritos

Talent build: Är Arena speced vid tillfället, kan ändras till vad som behövs.

Attuments:
Cenarion - Exalted
Honorhold - Revered
Sha'tar - Exalted
Lower city - Revered
Keepers of time - Revered

Raid attuments:
Karazhan - Japp
Tk - Japp
Blacktemple - Nope
Mount hyal - Nope

Varför lämnade du din andra guild?:

För att de var för mycket slacking och frånvaro, med det så blir det ingen progress och det är ju det man vill ha, varför raida annars?

Raid Exp i PRE-Tbc: Som priest då, från Stockades till Naxxramas.
Raid Exp i TBC: Kara klart, Gruul klart, Magtherion klart, SSC upp till Leotheras the blind (som shaman bara till Morogrim som Warrior)
Proffesions: Sitter och nöter sakta men säkert på Bs 6 sista skills. sen full mining.

Personlighet, och varför just du ska joina Saga?:

Hm, är verkligen dålig på att beskirva mig själv, men trevlig och blir inte förbannad så lätt. Är slö som fan att göra saker utanför Wow t.e.x. träna..
Varför JAG ska joina Saga är ja först och främst för min egen del att man kankse kan börja raida serriöst igen, och att det är en svensk guild vilken underlättar en del saker.
För fördel just för guilden är väl att ni får en erfaren person som spelar Wow alldeles för mycket och är aktiv som tusan, kan komma med taktiker ovs på bossar kankse, sen om man ska säga om man är skillad är ju en annan sak för guilden och bestämma tycker jag.

Men tack för mig.


Last edited by on Fri Oct 26, 2007 3:23 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
Raidia




Posts : 4
Join date : 2007-10-24

Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Re: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 8:47 am

Hejsan Kritos,
skulle bara säga att det var en riktigt bra application, har tummarna upp för dig. Dock är det Warrior CL som står för resten (:
Back to top Go down
feignth




Posts : 14
Join date : 2007-10-24

Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Re: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 9:19 am

Japp applicationen såg kanon ut och i mitt fall hade jag accepterat dig, ska försäka få warrior CL att svara inom kort.

//Feignth Webmaster
Back to top Go down
Demus




Posts : 17
Join date : 2007-10-23

Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Re: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 9:21 am

Kalas appl. GL Kritos
Back to top Go down
hElkst4r




Posts : 1
Join date : 2007-10-26

Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Re: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitimeSat Oct 27, 2007 12:37 pm

Tjena Kritos.

Utmärkt app.. =) Ber om ursäkt för att jag svarar så sent. Du är självfallet välkommen till saga. gl hf =)

Mvh helk
Back to top Go down
Sponsored content





Kritos 70 NightElf Warrior. Empty
PostSubject: Re: Kritos 70 NightElf Warrior.   Kritos 70 NightElf Warrior. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kritos 70 NightElf Warrior.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Warrior app

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Saga wow guild - Outland PVP :: Applications-
Jump to: