Saga wow guild - Outland PVP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Saga wow guild - Outland PVP

Saga wow guild - Outland PVP
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Holy paladin, apply!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Tulius




Posts : 1
Join date : 2007-10-26

Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: Holy paladin, apply!   Holy paladin, apply! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 9:44 am

IRL Namn: Jeff Holmström.
Charakternanm: Tulius.
Ålder: 19 väldigt snart 20.
Kön: Man.
Var bor du: Skövde.
Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Tulius
Talent build: 41/20/00

Attuments:
Cenarion - Japp.
Honorhold - Japp.
Sha'tar - Ett par runder kvar där dock.
Lower city - Japp.
Keepers of time - En vända kvar där.

Raid attuments:
Karazhan - Japp.
Tk - Nej.
Blacktemple - Nej.
Mount hyal - Nej.

Varför lämnade du din andra guild? Kom inte över äns med de riktigt, bra guild, t.ex jag signa kom med men dagen efter, någon timme innan raidet säger de helt plötsligt att en annan pala tar platsen istället, blir lite störd på sånt har en tjej jag kunde plannerat kvällen med i stället isf.
Raid Exp i PRE-Tbc: Kört som tank förut, Full MC, ZG, ZQ samt 3 bossar in i BWL.
Raid Exp i TBC: Fulla runs på både karazhan och Gruul's.
Proffesions: Mining/Enigneering.
Personlighet, och varför just du ska joina Saga.
Söker ett guild på min nivå allså karazhan och gruul's och för att se mer end game i tbc.


Berätta gärna lite om dig själv ochså, Hur mycket du spelar och kan raida M.m. Kom på några rader själv det ger alltid plus i kanten:
För tillfället är jag arbetlös och verkar vara det ett tag framöver vilket gör att man sitter vid burken dagarna i ända och har det allmänt gött. I stort sätt går alla dagar bra, på dock vill jag helst spendera helgen med tjejen.

Född i sverige, både morsan & farsan svenskar, inte så mycket att säga en vanlig svensson förutom mitt namn då Jeff. Har alltid gillat att spel, redan som liten satt man med Doom och sket ner sej för att några år senare sitta och nötta Diablo 1 för att sedan lira Diablo 2 tre år i streck och är man fast i WoW träsket inne på 2 år nu snart. De är väl allt jag kan komma på just nu är det något mer fråga på.

Mhv Jeff cheers
Back to top Go down
feignth




Posts : 14
Join date : 2007-10-24

Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: Re: Holy paladin, apply!   Holy paladin, apply! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 3:39 pm

Låter ju helt kanon ska fixa så att Richass kollar på detta (Pala CL) så fort som möjligt.

MVH / Feignth webmaster
Back to top Go down
Född




Posts : 8
Join date : 2007-10-24

Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: jadå   Holy paladin, apply! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 4:10 pm

För det först är jag clr. inte Rickass. Men din app ser bra ut. jag /w ingame. så får du en inv. Välkomen till saga
Back to top Go down
feignth




Posts : 14
Join date : 2007-10-24

Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: Re: Holy paladin, apply!   Holy paladin, apply! Icon_minitimeFri Oct 26, 2007 4:14 pm

woot Razz fick för mej Rich va CL aja my fault. gz m8 iaf
Back to top Go down
richass




Posts : 3
Join date : 2007-10-23

Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: Re: Holy paladin, apply!   Holy paladin, apply! Icon_minitimeSat Oct 27, 2007 6:03 pm

Hehe.. Nästan så jag fick äran att vara CL där du född. Hade varit fruktansvärt.. affraid

Välkommen till Saga!
Back to top Go down
Sponsored content





Holy paladin, apply! Empty
PostSubject: Re: Holy paladin, apply!   Holy paladin, apply! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Holy paladin, apply!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Holy Paladin
» Holy Priest application
» Är du Paladin? LÄS!!!!!!!!!!!!!!!
» 70 rogue apply
» LvL 70 rogue apply :D

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Saga wow guild - Outland PVP :: Applications-
Jump to: