Saga wow guild - Outland PVP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Saga wow guild - Outland PVP

Saga wow guild - Outland PVP
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Holy Paladin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Lightforge




Posts : 1
Join date : 2007-10-30

Holy Paladin Empty
PostSubject: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimeTue Oct 30, 2007 4:35 pm

IRL Namn:
Rickard Styrén

Charakternamn:
Lightforge

Ålder: 16

Kön:
Hane

Var bor du:
Göteborg

Armory länk:
Den utdateras ju hela tiden, men sök på Lightforge. Jag finns en bit ner.

Talent build:
45/11/5
Målen med min build är Illumination, Divine favor, Divine illumination, Blesing of Kings och improved blessing of might. Denna build fungear mycket bra och jag har kört länge med den

Attuments:
Cenarion - Revered
Honorhold - Revered
Sha'tar - Exalted
Lower city - Revered
Keepers of time - Revered

Raid attuments:
Karazhan - Ja
Tk - Ja
Blacktemple - Ja
Mount hyal - Ja

Varför lämnade du din andra guild?
Jag lämnade mitt förra guild av två anledningar. Dels började guildet falla samman eftersom folk var trötta på våran guildleder. Jag började även få ont om tid och hade inte tid att nöta BT och Hyjal sex dagar i veckan, flera timmar åt gången. Servern jag spelade på var även ganska dålig, så jag bestämmde mig för att transfera till Outland. Jag kom hit för en vecka seda och har mest kört heroics sen dess.

Raid Exp i PRE-Tbc:
Allt, gjorde Naxx. Kom dock inte jättelångt. Inte så mycket annat att säga, jag la ner raidandet ett halvår innan TBC och levlade en alt istället.

Raid Exp i TBC:
Har gjort allt, men jag saknar en del kunskap om Karazhan och Gruuls lair eftersom mitt guild levlade snabbare än mig och var på Mag när jag hade tillräckligt bra gear för att raida. Jag har därför bara gjort Kara och Gruul några få gånger var. Jag har dock hardcorefarmat allt efter det och var officer under mag tiden. Jag har clerat mag/SSC/TK och kommit långt i både BT och Hyjal.

Proffesions:
Mining 375/ Master Hammersmith 375. Tja, inte mycket att säga. Om någon behöver vapen eller lite ress gear kan jag crafta. Använder dock mest mina proffessions för att tjäna pengar.

Personlighet, och varför just du ska joina Saga.
Jag kan tillföra tre saker till guildet. Det första och viktigaste är erfarenhet. Jag har lagt ner oräkneliga timmar på att raida och planera raids och vet vad som funkar och inte gör det.
Det andra är att jag är en rolig kille som är lätt att tas med. Jag lyder order till punkt och pricka men kan sammtidigt tillföra något till Guildet DOCK ALLTID före eller efter ett raid, jag skulle aldrig argumentera med raidleder under ett raid.
Det tredje är att jag har ett grymt gear med ungefär +1800 healing. Ni kan ju titta på armory så ser ni att jag är mycket överkvalifcerad för de instancer ni kör. Detta är även en bra sak eftersom ni vet att jag inte kommer att lämna er så fort jag får bra gear och gå vidare mot de svårare instancerna. Jag har redan varit där och tänker endast gå tillbaka om jag hittar ett bra guild jag verkligen trivs med.

Berättagärna lite om dig själv ochså, Hur mycket du spelar och kan raida M.m.
Tja, hur mycket jag kan raida varierar, men 3-4 gånger i veckan 5 timmar varje gång fixar jag. Om ni har högre krav kan jag anpassa mig i en viss utsträckning, MEN, Jag vill inte vara med i något jätte harcore guild.

Kom på några rader själv det ger alltid plus i kanten:
Ehhh... jaha.... 16 år, bor i Göteborg. har spelat WoW sedan patch 1.5. Jag skrinnar (En sport där det gäller att åka så snabbt som möjligt med skridskor på en 400 metersbana) och Håll i er nu.... RIDER. Ja, jag är en kille som rider:). Dock bara en gång i veckan. Det blir kanske 3 träningar i veckan, men resten av dagarna kan jag raida på. Tja, det var väll kort om mig det... Just det ja, det kan vara bra att säga.
Jag skall till Stocholm immorgon och kommer hem på Fredag kväll (Fredagen den 2) så jag kan inte bli invitad tills dess.

Jag pratade även med en av killarna i erat guild och han sa att jag kunde bli invitad på direkten, skulle bara gjöra det här för syns skull. Jag gjorde den medel lång i alla fall:)

Ja... Ni får gärna mejla mig om jag blir accepterad... rickard@styren.se

ha det så bra

//Rickard
Back to top Go down
Demus




Posts : 17
Join date : 2007-10-23

Holy Paladin Empty
PostSubject: Re: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimeTue Oct 30, 2007 4:49 pm

Nice app =)
Back to top Go down
 
Holy Paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Holy paladin, apply!
» Holy Priest application
» Är du Paladin? LÄS!!!!!!!!!!!!!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Saga wow guild - Outland PVP :: Applications-
Jump to: